Vilniaus universiteto studentų pritraukimo kampanijai – svarus apdovanojimas
Birželio 9 d. vykusiose svarbiausiose šalies komunikacijos projektų varžytuvėse „PR Impact Awards 2023” apdovanoti geriausi praėjusių metų komunikacijos projektai. Viena geriausiai įvertintų integruotos korporatyvinės komunikacijos kampanijų – Vilniaus universiteto (VU) studentų pritraukimo kampanija „Atverk pasaulį klausimais“. Trečią vietą pelniusioje kampanijoje fotomenininkas Tadas Kazakevičius fotografavo 15 VU dėstytojų ir buvusių ar esamų studentų iš įvairių fakultetų. Įvaizdine kampanija buvo siekiama atskleisti betarpišką ryšį tarp dėstytojo ir studento, kuris ne tik gali užsimegzti universitete, bet ir tęstis po studijų, virsdamas įvairiomis mokslo, verslo, mentorystės ir kitokiomis partnerystėmis. Fotografijas lydėjo nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje pasirodę interviu su dėstytojais ir studentais, skaitmeninė reklama, o kampaniją vainikavo portretų paroda, surengta VU Didžiajame kieme.