Apie programą
Studijų sritis: verslo ir viešoji vadyba
Studijų kryptis: rinkodara
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: verslo vadybos magistras
Studijų trukmė: 2 m. (120 kreditų)
Metinė studijų kaina (2024): 4 384 Eur
Studijų programa parengta įvertinus augantį marketingo ir pardavimų vadybos teorinius ir praktinius įgūdžius įvaldžiusių specialistų poreikį darbo rinkoje. Atlikti išsamūs rinkos tyrimai parodė, kokios marketingo ir pardavimų vadybos magistro kompetencijos pageidauja Lietuvos įmonių vadovai, kaip šią studijų programą vertina baigusieji magistrai bei būsimieji II pakopos studijų studentai. Ši studijų programa parengta atsižvelgus į objektyvius darbo rinkos poreikius bei torinius ir metodologinius reikalavimus, keliamus tokio pobūdžio studijų programoms.
Studijų programos tikslas
Parengti aukščiausios kvalifikacijos vadybos specialistus, gebančius tinkamai organizuoti rinkodaros ir pardavimų procesus pasitelkus atsirinktas fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais grindžiamas žinias; gebančius kurti ir įgyvendinti inovatyvius projektus bei sisteminti ir teoretizuoti empirines žinias; metodiškai pagrįsti priimamus sprendimus ir juos efektyviai komunikuoti, deleguoti, taip pat bendradarbiauti naudojantis pažangiomis technologijomis, tokiu būdu kuriant pridėtinę vertę organizacijai dinamiškoje tarpkultūrinėje aplinkoje.
Studijuojami dalykai
Dalykai | Kreditai |
---|---|
1 rudens semestras | |
Privalomieji dalykai | 30.0 |
Globalioji komunikacija ir derybos | 5.0 |
Pardavimų veiklos organizavimas | 5.0 |
Reklaminės kampanijos organizavimas | 5.0 |
Strateginis pardavimų valdymas | 5.0 |
Tarptautinė prekyba | 5.0 |
Vartotojų elgsena | 5.0 |
2 pavasario semestras | |
Privalomieji dalykai | 25.0 |
Marketingo komunikacijų valdymas | 5.0 |
Mokslinių tyrimų metodologija I/II d. | 5.0 |
Mokslo tiriamasis darbas I/II d. | 5.0 |
Tarptautinis žmogiškųjų išteklių valdymas | 5.0 |
Tarptautinis marketingas | 5.0 |
Pasirenkamieji dalykai | 5.0 |
Intelektualios sistemos finansų rinkose | 5.0 |
Transnacionalinių korporacijų socialinė atsakomybė | 5.0 |
Verslo psichologija ir įvaizdžio vadyba | 5.0 |
3 rudens semestras | |
Privalomieji dalykai | 25.0 |
Internetinis marketingas ir technologijos | 5.0 |
Mokslinių tyrimų metodologija II/II d. | 5.0 |
Mokslo tiriamasis darbas II/II d. | 5.0 |
Prekės ženklo valdymas | 5.0 |
Rinkos tyrimo teorija | 5.0 |
Pasirenkamieji dalykai | 5.0 |
Globalioji strateginė vadyba | 5.0 |
Tarpkultūrinė vadyba | 5.0 |
Inovacijų valdymas | 5.0 |
4 pavasario semestras | |
Privalomieji dalykai | 30.0 |
Magistro baigiamasis darbas (kryptis: rinkodara) | 25.0 |
Rinkos tyrimo metodai | 5.0 |
Karjera
Baigę programą studentai įgyja žinių ir įgūdžių, reikalingų sėkmingai konkuruoti darbo rinkoje marketingo, pardavimų ir vadybos srityse. Šią programą baigę magistrai gali dirbti rinkodaros, rinkotyros ir pardavimų specialistais, konsultantais, projektų vadovais visų lygmenų nacionalinėse ir tarptautinėse organizacijose bei valstybinėse įstaigose. Taip pat rinkodaros magistrai gali tęsti studijas Vadybos ir administravimo (S03) bei Ekonomikos (S04) krypties doktorantūros studijų programose.
Magistrantų dalyvavimas (instituto) moksliniuose tyrimuose, konferencijose:
- Magistrantai dalyvauja kiekvienais metais organizuojamoje prof. Vlado Gronsko magistrantų ir doktorantų mokslinėje konferencijoje „Ūkio plėtra: teorija ir praktika“, taip pat kitų universitetų organizuojamose panašaus pobūdžio konferencijose ir seminaruose, kur gali pristatyti savo nagrinėjamų mokslinių problemų įžvalgas, pasidalinti idėjomis su kitais jaunaisiais mokslininkais bei dėstytojais.
- Magistrantai yra įtraukiami į socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto mokslinę veiklą ir kartu su savo darbo vadovais, rašydami magistro darbą, nagrinėja institute vykdomų mokslinių tyrimų aspektus.
Apie marketingo ir pardavimų vadybos programos išskirtinumą sako Digital Academy Baltic steigėjas Domas Vyšniauskas:
„Marketingo ir pardavimų vadybos programoje interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centro „Digital Academy“ ir jo vienintelių Lietuvoje „Google“ sertifikuotų lektorių dėka šioje programoje studentai mokosi šiuolaikinės interneto rinkodaros, varžosi su užsienio studentų komandomis tarptautiniame skaitmeninio marketingo konkurse „GOMC“ (Google online marketing challenge), pasirengia ir gali nemokamai laikyti profesionalius „Google AdWords“ ir „Google Analytics“ sertifikatus. Studentams marketingo ir pardavimų vadybos programoje teorinių ir praktinių žinių padeda įgyti dėstytoja prof. Dalia Krikščiūnienė, kuri tobulinosi „Digital Academy“ Google Certified Trainer for EDU“ kursuose“.
Stojantiesiems
Priėmimo reikalavimai
Į magistrantūros studijų programą „Marketingas ir pardavimų vadyba“ priimama konkurso tvarka.
Į studijas konkurso tvarka priimami:
-
Ekonomikos krypties (pagrindinių ir gretutinių studijų), verslo ir vadybos krypčių grupės (pagrindinių ir gretutinių studijų) bakalauro studijas baigę asmenys. Konkursinis balas apskaičiuojamas taip: VS+0,5D+P, kur VS – diplomo priedėlio (priedo) pažymių, išskyrus baigiamojo darbo ar / ir baigiamojo (-ųjų) egzamino (-ų) pažymį, vidurkis; D – baigiamojo darbo ar / ir baigiamojo egzamino pažymys (pažymių vidurkis), ar baigiamųjų egzaminų pažymių vidurkis; P – papildomi balai;
-
Kitų krypčių (visų sričių) bakalauro studijas baigę asmenys privalo būti išklausę ne mažiau kaip 20 kreditų pagrindų dalykų. Konkursinis balas apskaičiuojamas taip: VS+0,3SDS+0,2D+P, kur: VS – diplomo priedėlio (priedo) pažymių, išskyrus baigiamojo darbo ar/ir baigiamojo(-ųjų) egzamino(-ų) pažymį, svertinis vidurkis; SDS – studijų programos dalykų (arba keleto jų) svertinis vidurkis; D – baigiamojo darbo ar / ir baigiamojo egzamino pažymys (pažymių vidurkis), ar baigiamųjų egzaminų pažymių vidurkis; P – papildomi balai.
SDS dalykai: Ekonomika; Vadyba; Rinkodara; Apskaita; Finansai. Skaičiuojant konkursinį balą, stojantiesiems, neturintiems 20 kreditų dalykų, trūkstamų kreditų įvertinimas konkursinio balo formulėje (t. y. skaičiuojant SDS vertę) prilyginamas 0. Stojantieji trūkstamų kreditų dalyką / us privalės išklausyti pirmojo studijų semestro metu. -
Baigę Verslo ir viešosios vadybos krypčių grupės arba Ekonomikos krypties studijas kolegijoje bei Vilniaus universitete vadybos ir verslo administravimo papildomųjų studijų programą baigę asmenys. Asmenys, įgiję profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį bei pateikę papildomųjų studijų baigimo Vilniaus ar kituose universitetuose pažymėjimą, gali pretenduoti į šią programą, jeigu baigtos papildomosios studijos atitinka Vilniaus universiteto Kauno fakulteto reikalavimus papildomosioms studijoms. Konkursinis balas apskaičiuojamas taip: (VS + M2)/2 + (0,5D + 0,5 D1)/2+ P, kur: VS – diplomo priedėlio (priedo) pažymių, išskyrus baigiamojo darbo ar/ir baigiamojo(-ųjų) egzamino(-ų) pažymį, svertinis vidurkis; M2 – papildomųjų studijų dalykų pažymių, išskyrus baigiamojo egzamino pažymį, svertinis vidurkis; D – baigiamojo darbo ar/ir baigiamojo egzamino pažymys (pažymių vidurkis), ar baigiamųjų egzaminų pažymių vidurkis; D1 – papildomųjų studijų baigiamojo egzamino pažymys (pažymių vidurkis); P – papildomi balai.
*P – papildomi balai. Pridedama 0,1 balas už kiekvieną konferencijoje pristatytą darbą; 0,2 balo už Universiteto ir kitų Lietuvos aukštųjų mokyklų respublikinėse mokslinėse konferencijose perskaitytą mokslinį pranešimą; 0,5 balo už tarptautinėse konferencijose perskaitytą mokslinį pranešimą; 0,5 balo už straipsnį, paskelbtą recenzuojamame moksliniame žurnale; 1 balas už straipsnį, paskelbtą į ISI sąrašus įtrauktuose žurnaluose; 1 balas už ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį pagal studijų programą, į kurią stojama.
Studijų programą kuruoja Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos institutas
Norintiems pasikonsultuoti: |
Atsiliepimai
„Konkurencingoje verslo aplinkoje gali atsilaikyti tik tas verslas, kuriame pritaikomos naujausios žinios, o ir rinkodarą gerai išmanančių jaunų specialistų, gebančių kritiškai vertinti informaciją, greitai reaguoti bei spręsti problemas, ieško visi darbdaviai.
Šioje studijų programoje įgyjamos teorinės bei praktinės žinios padidina asmeninį darbo efektyvumą ir sutaupo daug išteklių organizacijoms, kuriose dirba studentai ir absolventai.“
dr. Giedrius Romeika, studijų programos dėstytojas-praktikas
„Norėčiau pasidžiaugti universiteto dėstytojais, kurie ne tik dalijosi savo žiniomis ir patirtimi, bet kiekvienam iš mūsų praplėtė akiratį nacionaliniu ir globaliu mastu. Taigi visa, ką gavome studijų metu yra vertinga ir naudinga. Jei manęs paklaustų, ar buvo verta rinktis, atsakyčiau – be abejo, kadangi ši studijų kelionė buvo įdomi, ir turininga!“
Greta Kavanskaitė, studijų programos absolventė
Apie mus rašo
G. Romeika: „Magistrantūros studijos – kelias į geresnį darbą ir aukštesnes pareigas“
Klientų elgesio tendencijos: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000331000/laba-diena-lietuva?time_start=2918&fbclid=IwAR1Xfjt0lag6Oqs2cbZfFUrV32ERGDV06NGTJPcW7R7DfPmZ6xchbeNjt4w
Šventinės pagundos išlaidauti: https://www.2343ec78a04c6ea9d80806345d31fd78-gdprlock/LabadienaLietuva/videos/890646935636296
Kaip nešvaistyti pinigų šventiniu laikotarpiu? https://www.bernardinai.lt/kaip-nesvaistyti-pinigu-sventiniu-laikotarpiu/