Kvalifikuotus skaitmeninio marketingo specialistus rengs šiemet startuojanti VU Kauno fakulteto (VU KnF) bakalauro studijų programa Marketingo technologijos (MarTech), kurioje derinami informacinių technologijų ir rinkodaros dalykai. Tik Vilniaus universitete Kaune bus rengiami IT specialistai, tikslingai orientuoti į įvairias veiklas marketingo srityje, todėl turintys informacijos sistemų kūrimo ir valdymo srities žinių, kurios reikalingos įgyvendinant rinkodaros uždavinius, susijusius su informacinių komunikacinių technologijų (IKT) taikymu.

Dėl naujausios VU KnF studijų programos jos rengėjus konsultavo sėkmingai veiklą elektroninio marketingo srityje plėtojančių įmonių specialistai iš Digital Academy, Hostinger, Blue Solutions, Telesoft, Optimus CRM, Kvantas, DXC Technology, Bankera, Adfingers, taip pat VU KnF mokslininkų kolegos iš Microsoft Dynamics Academic Alliance ir SAP University Alliance. Šios modernios studijų programos dėstytojai skaitmeninio marketingo specialisto kompetencijas tyrinėja ir dalyvaudami tarptautiniuose moksliniuose projektuose.

Įvairūs tyrimai rodo, kad informacinių technologijų (IT) įgūdžiai reikalingi devyniose iš dešimties darbo vietų. O kokios IT ir marketingo žinios bei įgūdžiai reikalingi šiuolaikiniam marketingo specialistui, buvo aiškintasi 2020 m. pradžioje Lietuvoje, Latvijoje, Rumunijoje ir Portugalijoje atlikto tyrimo metu.

Įvairioms suinteresuotųjų pusėms atstovavę šio tyrimo respondentai išskyrė tokias svarbiausias skaitmeninės rinkodaros specialisto kompetencijas: stiprią komunikaciją, skaitmeninę strategiją, strateginį kūrybiškumą ir vartotojų lojalumą bei tinklapio vartotojo patirties valdymą, optimizaciją ir kt. (pav. Skaitmeninio marketingo specialisto kompetencijos Top 10). Visos akcentuojamos kompetencijos yra susijusios tiek su strateginiais rinkodaros, kaip profesionalios veiklos, aspektais, tiek su rinkodaros, kaip studijų programos ir, juo labiau,  skaitmeninės rinkodaros srities moduliais.

FuseIT 1

Skaitmeninio marketingo specialisto kompetencijos Top 10

66DBCBE2 5F5E 4D38 9A4F C3EC7284CB1F 1Vilniaus universiteto Kauno fakulteto (VU KnF) absolventė, knygelės vaikams autorė Paulina Botyriūtė prisipažįsta, kad aistrą gimtajai kalbai pajuto gana vėlai. Tai nutiko 11–12 klasėse, o už tai mergina yra dėkinga mokytojai Reginai Dilienei, kuri atvėrė jai akis ir parodė sielos, širdies bei kūrybos lobynus. Taip Paulina užmezgė ilgą romaną su lietuvių kalba ir tvirtai žinojo, su kuo nori sieti savo ateitį, tad nedvejodama pasirinko Vilniaus universitetą Kaune, kuriame ėmėsi Lietuvių filologijos ir reklamos studijų.

Mikuleniene VUŽinoma Lietuvos kalbininkė, lietuvių tarmių tyrėja prof.dr. Danguolė Mikulėnienė Vilniaus universitete Kaune savo žiniomis, pedagoginiu talentu ir charizma dalijasi su Viešojo diskurso lingvistikos magistro ir Lietuvių filologijos ir reklamos bakalauro studentais. Garsi mokslininkė jiems ne tik skaito Lietuvių kalbos dialektologijos, Lingvistinių tyrimų metodologijų dalykus, bet ir įtraukia į savo atliekamus mokslinius tyrimus diachroninės ir sinchroninės dialektologijos, geolingvistikos, akcentologijos ir morfologijos srityse, kuriuos vykdoLietuvių kalbos instituto ar VU Kauno fakulteto (VU KnF) lingvistai.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku