Projekto tikslas – įvertinti regos ir klausos neįgaliųjų kultūrinės įtraukties situaciją Lietuvoje, pateikiant AV produktų pritaikymo ir sklaidos gaires, kurios užtikrintų regos ir klausos neįgaliųjų kultūrinio gyvenimo gerovę.

Projektas „Kultūrinė įtrauktis: audiovizualinių produktų pritaikomumo klausos ir regos neįgaliesiems tyrimas“ yra skirtas išanalizuoti socialiai pažeidžiamų grupių – regos ir klausos negalią turinčiųjų – galimybes pilnavertiškai įsijungti į Lietuvos kultūrinį gyvenimą: žiūrėti filmus, lankyti spektaklius, dalyvauti renginiuose ir pan. Kadangi vis daugiau audiovizualinių (toliau - AV) produktų Lietuvoje bandoma pritaikyti abiems minėtoms tikslinėms grupėms, pastebima tendencija, kad AV produktus kuriančių ir platinančių kompanijų ar kitų suinteresuotų organizacijų naudojami pritaikymo būdai varijuoja ir dėl tokios įvairovės ne visada pasiekiamas kokybiškas rezultatas. Šis projektas būtų skirtas įvertinti Lietuvoje jau pritaikytų AV produktų kokybę bei prieinamumą: per tikslinių grupių atstovų pateiktus vertinimus ir jų grįžtamąjį ryšį būtų nustatyti aklųjų ir kurčiųjų žiūrovų poreikiai ir, remiantis užsienio mokslininkų tyrimais bei praktika, būtų pristatytas AV medžiagos prieinamumo kurtiesiems ir neprigirdintiesiems gerovės visuomenėje algoritmas ir AV produktų šiems vartotojams pritaikymo gairės.

Projekto mokslinė veikla orientuota į AV produktų pritaikymo kurtiesiems ir neprigirdintiesiems kokybinį tyrimą bei mokslo informacijos, susijusios su tyrimo rezultatais, sklaidą, kuri padėtų sumažinti tiriamų tikslinių grupių atskirtį kultūros srityje ir taip prisidėtų prie gerovės visuomenės kūrimo.

On the 15th of December, 2021, Kaunas University of Applied Sciences will host the seminar “MARTECH: Marketing and Digital Skills for the Modern Professional”.

We warmly welcome students, lecturers, members of the administrative staff, employees of adult education centres, business representatives and anyone interested in contemporary marketing technologies.

The seminar will address the knowledge and skills necessary for a contemporary marketing specialist, and introduce you to innovative knowledge assessment tools. The event will include discussions and workshops, during which you will have the opportunity to try out marketing simulations. The top participants will be awarded with prizes.

The project partners from Vilnius University will share their experience in training with pilot software.

The seminar will take place at Kaunas University of Applied Sciences (Pramonės pr. 22, Rooms 406 and 407). The event starts at 12:00.

Event programme

ES2020 VU

 

 

 

Projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-25-0163

Projekto pavadinimas: „Pandemijos konceptualizavimas Lietuvos internetinėje erdvėje: metaforų apžvalga“ 

Projekto vykdymo laikotarpis: nuo 2021-09-01 iki 2022-03-31. 

Projekto mokslinio tyrimo vadovė: doc. dr. Dovilė Urbonienė 

Projekto santrauka

Projektu siekiama ugdyti jaunosios tyrėjos kompetencijas atliekant mokslinį tyrimą. Projekto tikslas ištirti konceptualiąsias pandemijos metaforas Lietuvos internetinėje erdvėje.

Tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:

a. atlikti pagrindinių KMT (kognityviųjų metaforų teorijos) sąvokų analizę, padaryti pagrindinių šios srities tyrimų apžvalgą ir pateikti apibendrinimus;

b. sudaryti tyrimui reikalingą pandemijos metaforų duomenų bazę;

c. surinktą medžiagą suklasifikuoti pagal pasirinktus kriterijus (modalumas,  ištakos sritys, metaforų tipai, t.t.);

d. nustatyti tendencijas, pakomentuoti pandemijos konceptualizavimą Lietuvos internetinėje erdvėje, pateikti savo įžvalgas, rekomendacijas. 

Siekiamas rezultatas

Darbo rezultatas – Lietuvos internetinėje erdvėje dominuojančių kognityviųjų pandemijos metaforų analizė, pagrįsta mokslinės literatūros apžvalga. 

Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemonės 09.3.3-LMT-K-712 „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“ veiklos „Studentų gebėjimų vykdyti MTEP (meno tyrimų) veiklas ugdymas“ poveiklę „Studentų gebėjimų ugdymas vykdant mokslo (meno) tyrimus semestrų metu“.

Projekto Nr. Projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-24-0053ES2020

Projekto pavadinimas: „Vartotojų pasitenkinimas per muziejaus kaip produkto teikėjo emocinį intelektą“

Projekto vykdymo laikotarpis: nuo 2021-07-05 iki 2021-08-31.

Vasaros praktikos studentė: Alina Miežietytė-Gudzinskė

Projekto praktikos vadovas: Prof. Dr. Virginija Jurėnienė

Santrauka: Projekto tikslas – ištirti muziejų vartotojų pasitenkinimą atsižvelgiant į produkto teikėjo emocinį intelektą. Praktikos metu bus išanalizuota, susisteminta mokslinė literatūra. Parengta tyrimo metodologija ir tyrimo metodai - kokybinio,  2 kiekybinių tyrimų klausimynai. Pirmo kiekybinio tyrimo metu bus surinkta nemažiau 200 anketų iš muziejaus lankytojų siekiant išsiaiškinti vartotojų pasitenkinimą muziejaus teikimais produktais ir 2- o kiekybinio tyrimo metu bus surinkta ne mažiau 30 anketų iš Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus  darbuotojų, kuriose jie įvertins savo emocinį intelektą.  


Siekiamas rezultatas: atliktas mišraus (kokybinis, kiekybinis) tyrimo pobūdžio tyrimas, duomenų transkribacija ir analizė bei projekto duomenys pateikti tyrimo ataskaitoje.

Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemonės Nr. 09.3.3-LMT-K-712 veiklą „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“.