Naujausiu Vilniaus universiteto Kauno fakulteto (VU KnF), kuriame šiemet parengta moderniausia visoje Lietuvoje rinkodaros studijų programa Marketingo technologijos* (MarTech), socialiniu partneriu tapo UAB Xplicity
Balandžio 22 dieną Vilniaus universiteto ir šios novatoriškos programinės įrangos kūrimo įmonės atstovai pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuri atveria plačias galimybes MarTech programos studentams ir dėstytojams.
UAB Xplicity įsipareigojo dalytis veiklos patirtimi ir kasdieninėje verslo praktikoje taikomomis įžvalgomis, kad naujausiais praktiniais pavyzdžiais nuolat plėstų teorines žinias tų, kurie pasirinko itin perspektyvias skaitmeninės rinkodaros studijas Vilniaus universitete Kaune.
„Esame pasirengę prisidėti prie vienintelės Lietuvoje studijų programos, sujungiančios rinkodaros ir informacinių technologijų pagrindus, vykdymo. Skaitmeninė rinkodara yra labai paklausi, o idėja šioms studijoms suteikti daugiau technologinių „prieskonių“ yra novatoriška ir daug žadanti. Tikimės ne tik suteikti galimybę VU KnF absolventams geriau išmanyti tokius dalykus, kaip „Big Data“ analizė, dirbtinis intelektas ar kibernetinis saugumas, bet ir pasiūlyti jiems papildomas darbo vietas ir stažuotes mūsų įmonėje”, – sako „Xplicity“ pardavimų ir marketingo vadovė Alina Laukienė.
VU Kauno fakulteto Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius dr. Giedrius Romeika įsitikinęs, kad šiuolaikinius skaitmeninius informacinių technologijų instrumentus ir pažangiausią programinę įrangą įvaldę rinkodaros specialistai labai reikalingi vietinėms ir tarptautinėms organizacijoms, kurios ieško darbuotojų, gebančių užtikrinti kūrybišką rinkodaros strategijos taikymą.
Bendradarbiavimo sutartimi su profesionalais iš įmonės, kuriančios B2B programinę įrangą ir dirbančios su plačiu technologijų spektru (C #, .NET Framework, JAVA, PHP, C ++ ir kt.), džiaugiasi ir studijų programos Marketingo technologijos komiteto pirmininkė profesorė dr. Dalia Krikščiūnienė. Ji atkreipia dėmesį, kad MarTech yra išskirtinė dėl informatikos ir rinkodaros dalykų dermės: „Programa sudaryta iš informacijos sistemų ir rinkodaros fundamentaliųjų bei šias sritis sujungiančių taikomųjų dalykų, kuriuose dėstomi pažangūs teoriniai metodai ir technologijos, ugdomi praktinio bei tiriamojo darbo įgūdžiai“.