diskriminacija reklamojeLietuvių filologijos katedra surengė seminarą „Diskriminacinė reklama: Lietuvos ir užsienio pavyzdžiai, teisinis reglamentavimas, geroji praktika“. Vasario 18 d. J. Jablonskio auditorijoje klausytojai susidomėję klausėsi pranešėjo Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos patarėjo viešiesiems ryšiams Valdo Dambravos, kuris šioje tarnyboje dirba nuo 2004 m. Gausiai susirinkusiems studentams ir dėstytojams jis pateikė praktinių pavyzdžių iš įvairių sričių, susijusių su lygių galimybių reikalavimais bei  vieną ar kitą socialinę grupę  galinčia diskriminuoti reklama.

 

diskriminacija reklamoje vukhfStudentai džiaugėsi galimybe iš patyrusio ir pripažinto reklamos praktiko lūpų išgirsti, kaip turi būti kuriama reklama, kad atitiktų komunikacijos teorijos principus ir nepažeistų vartotojų teisių bei įstatymų. Būsimiems reklamos specialistams buvo naudinga sužinoti, kokios reklamos neturėtų būti.

Pasak seminare dalyvavusių dėstytojų, didžiausias jo privalumas – neakademiškas formatas, todėl tai pasirodė patrauklu studentams. Dėstytojų vertinimu, Valdas Dambrava  akcentavo tokius niunsus, į kuriuos reklamos kūrėjas dažnai neatkreipia dėmesio. Pranešėjas tarsi pažvelgė į reklamą iš vartotojų pozicijų. Be to, visiems buvo įdomu išgirsti, kad žmonės aktyviai reaguoja į reklamą, įžvelgia joje diskriminuojančius dalykus ir dėl to kreipiasi į tarnybą, rašo skundus.

Susirinkusiems dalyviams pageidaujant antroji seminaro dalis planuojama pavasarį.

Seminare dalyvavo ne tik fakulteto studentai, bet ir kitų universitetų studentai, mokslininkai.