Formulė svajonių profesijai: tvirti klasikiniai pagrindai, inovatyvus požiūris ir imlumas naujovėms?
„Šiuolaikinis žmogus kaip niekad anksčiau yra priklausomas nuo komunikacijos, jos efektyvumo, – sako naujos Vilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Viešojo diskurso lingvistika: medijų retorika ir komunikacija dėstytojas doc. dr. Saulius Keturakis. – Prieš porą metų amerikiečių atlikti menininkų žinomumo tyrimai rodo, jog apie 95 proc. visų menininkų taip ir lieka nežinomi platesnei auditorijai. Labai įdomi ir intriguojanti išvada, kad jų žinomumas, deja, visiškai nepriklauso nuo turimo talento. Pasirodo, svarbiausia žinomumo sąlyga – gebėjimas efektyviai komunikuoti, įsilieti į įvairius informacinius burbulus.“ Redaktorių, kalbos, reklamos, rinkodaros ar viešųjų ryšių specialistų, tekstų kūrėjų ir analitikų specialybės yra populiarios darbo pozicijos, apie kurias svajoja su kalba ir tekstu susijusią profesiją besirenkantys studentai. Šie žmonės tampa auditorijos ir kūrėjo tarpininkais, kurie, saugodami ir puoselėdami kalbą, atlieka ypač reikšmingą sėkmingos prasminės teksto sklaidos misiją. Reaguojant į šias aktualijas ir augantį aukštos kvalifikacijos specialistų poreikį sukurta Viešojo diskurso lingvistikos studijų programos specializacija, išsiskirianti tiksline orientacija į viešąjį diskursą, medijų retorikos strategijų išmanymą ir taikymą, kvalifikuotą lingvistinį viešojo diskurso vertinimą, tyrimą ir profesionalų paveikiųjų tekstų kūrimą – kompetencijas, reikalingas siekiant įsitvirtinti nuolat besikeičiančioje kalbinėje pasaulio aplinkoje.