magistrantura vu humanitariniaiNe vienas antrosios pakopos studentas, šiuo metu studijuojantis Vilniaus universiteto Kauno fakultete (VU KnF) pabrėžia, kad yra patenkintas savo sprendimu rinktis magistro studijas vieninteliame iš 14-kos geriausio Lietuvos universiteto fakultetų, kuris veikia ne Vilniuje, o pačiame Lietuvos centre – Kaune. VU KnF vykdomų originalių magistro studijų programų spektras platus – nuo humanitarinių ir socialinių iki verslo ir viešosios vadybos bei informatikos mokslų sričių.

avv iliustracijaPasirinkusieji Audiovizualinis vertimas (AVV) studijas Vilniaus universiteto Kauno fakultete (VU KnF) atranda unikalų šios programos turinį, pasaulyje pripažintų šios srities vizituojančių ekspertų paskaitas ir įtraukiančius praktinius užsiėmimus, kuriuos audiovizualinio vertimo laboratorijose veda profesionalūs ir kolegiški VU KnF dėstytojai, bei plačias įsidarbinimo galimybes.

CFT KNF apdovanojimaiBesidominčius kibernetikos ir šiuolaikinių technologijų saugumo paslaptimis Vilniaus universiteto Kauno fakulteto (VU KnF) studentai iš studijų programos Informacijos sistemos ir kibernetinė sauga jau kelis metus iš eilės kviečia atraktyviai ir naudingai praleisti laiką prie kompiuterio – pasitikrinti gebėjimus ir įgūdžius. Įtraukiančią informacinių technologijų (IT) bei kibernetinio saugumo įgūdžių ugdymo metodiką tiek moksleiviams, tiek savo kolegoms studentams parengė Erikas Eigėlis, kuris VU Kauno fakulteto dekano doc. dr. Kęstučio Driaunio iniciatyva 2018 metais sukūrė edukacinį žaidimą CTF@KnF, o baigęs studijas padovanojo jį savo Alma Mater.

Kvalifikuotus skaitmeninio marketingo specialistus rengs šiemet startuojanti VU Kauno fakulteto (VU KnF) bakalauro studijų programa Marketingo technologijos (MarTech), kurioje derinami informacinių technologijų ir rinkodaros dalykai. Tik Vilniaus universitete Kaune bus rengiami IT specialistai, tikslingai orientuoti į įvairias veiklas marketingo srityje, todėl turintys informacijos sistemų kūrimo ir valdymo srities žinių, kurios reikalingos įgyvendinant rinkodaros uždavinius, susijusius su informacinių komunikacinių technologijų (IKT) taikymu.

Dėl naujausios VU KnF studijų programos jos rengėjus konsultavo sėkmingai veiklą elektroninio marketingo srityje plėtojančių įmonių specialistai iš Digital Academy, Hostinger, Blue Solutions, Telesoft, Optimus CRM, Kvantas, DXC Technology, Bankera, Adfingers, taip pat VU KnF mokslininkų kolegos iš Microsoft Dynamics Academic Alliance ir SAP University Alliance. Šios modernios studijų programos dėstytojai skaitmeninio marketingo specialisto kompetencijas tyrinėja ir dalyvaudami tarptautiniuose moksliniuose projektuose.

Įvairūs tyrimai rodo, kad informacinių technologijų (IT) įgūdžiai reikalingi devyniose iš dešimties darbo vietų. O kokios IT ir marketingo žinios bei įgūdžiai reikalingi šiuolaikiniam marketingo specialistui, buvo aiškintasi 2020 m. pradžioje Lietuvoje, Latvijoje, Rumunijoje ir Portugalijoje atlikto tyrimo metu.

Įvairioms suinteresuotųjų pusėms atstovavę šio tyrimo respondentai išskyrė tokias svarbiausias skaitmeninės rinkodaros specialisto kompetencijas: stiprią komunikaciją, skaitmeninę strategiją, strateginį kūrybiškumą ir vartotojų lojalumą bei tinklapio vartotojo patirties valdymą, optimizaciją ir kt. (pav. Skaitmeninio marketingo specialisto kompetencijos Top 10). Visos akcentuojamos kompetencijos yra susijusios tiek su strateginiais rinkodaros, kaip profesionalios veiklos, aspektais, tiek su rinkodaros, kaip studijų programos ir, juo labiau,  skaitmeninės rinkodaros srities moduliais.

FuseIT 1

Skaitmeninio marketingo specialisto kompetencijos Top 10

66DBCBE2 5F5E 4D38 9A4F C3EC7284CB1F 1Vilniaus universiteto Kauno fakulteto (VU KnF) absolventė, knygelės vaikams autorė Paulina Botyriūtė prisipažįsta, kad aistrą gimtajai kalbai pajuto gana vėlai. Tai nutiko 11–12 klasėse, o už tai mergina yra dėkinga mokytojai Reginai Dilienei, kuri atvėrė jai akis ir parodė sielos, širdies bei kūrybos lobynus. Taip Paulina užmezgė ilgą romaną su lietuvių kalba ir tvirtai žinojo, su kuo nori sieti savo ateitį, tad nedvejodama pasirinko Vilniaus universitetą Kaune, kuriame ėmėsi Lietuvių filologijos ir reklamos studijų.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku