Projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0159
Projekto pavadinimas: „Konceptualiosios metaforos Lietuvos socialinėse reklamose“
Projekto vykdymo laikotarpis: nuo 2020-11-03 iki 2021-04-30.
Projekto dalyvis: Darius Balandis
Projekto mokslinio tyrimo vadovas: Dr. Dovilė Urbonienė
Santrauka: Projekto tikslas - ištirti kognityviąsias metaforas Lietuvos socialinėse reklamose. Tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai: a. atlikti pagrindinių KMT (Kognityviųjų metaforų teorijos) sąvokų analizę, padaryti pagrindinių šios srities tyrimų apžvalgą ir pateikti apibendrinimus; b. sudaryti tyrimui reikalingą socialinių reklamų duomenų bazę; c. surinktą medžiagą suklasifikuoti pagal pasirinktus kriterijus (tematinės socialinių reklamų sritys, metaforų tipai, t.t.); d. nustatyti tendencijas, pakomentuoti metaforų funkcijas Lietuvos socialinėse reklamose, pateikti savo įžvalgas, rekomendacijas. Darbo rezultatas - Lietuvos socialinėse reklamose veikiančių kognityviųjų metaforų analizė pagrįsta mokslinės literatūros apžvalga.
Siekiamas rezultatas: Projektas leis sukaupti lietuviškų socialinių reklamų duomenų bazę, atlikti nuoseklią kognityviųjų metaforų analizę, pamatyti, kokia informacija slypi už metaforų ir kokias funkcijas metaforos atlieka socialinių reklamų diskurse. Jo metu bus aptartos metaforų tendencijos ir jų siunčiama informacija socialinėse Lietuvos reklamose. Jaunasis tyrėjas įgis ir įtvirtins savo kaip mokslininko kompetencijas bei pristatys savo įžvalgas konferencijoje.
Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemonės Nr. 09.3.3-LMT-K-712 veiklą „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“