Invitation to a free course of the MARTECH pilot version

We invite you to register for a free pilot course organised as part of the Erasmus+ funded project FuseIT (Future Competence Pathways for Marketing and ICT Education).

The aim of the project is to analyse, develop and implement an up-to-date curriculum, encompassing e-learning material, a blended learning environment, self-assessment of ICT knowledge and skills, and a certification system.

The pilot course is organised via Moodle. Registration key: fuse

FIN

„ Meno prieinamumas regione  negalią turintiesiems“

Projekto Nr. Projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-24-0082ES2020

Projekto pavadinimas: „Meno prieinamumas regione  negalią turintiesiems“

Projekto vykdymo laikotarpis: nuo 2021-07-05 iki 2021-08-31.

Vasaros praktikos studentė: Rugilė Navickaitė

Projekto praktikos vadovas: Asist. Dr. Ingrida Griesienė

Santrauka: Projekto tikslas – ištirti kultūros prieinamumą regione negalią turintiesiems. Projekto veikla ir eiga: projekto veikla suskirstyta į penkis darbo plano eigos etapus, kurie apims, mokslinės literatūros analizę ir empirinį tyrimą. Praktikos metu bus išanalizuota, susisteminta mokslinė literatūra. Tyrimui bus taikomas kokybinis, pusiau struktūruotas interviu metodas. Parengta detali kokybinio tyrimo metodologija, sudaryti unikalūs klausimynai pagal kategorijų ir subkategorijų principą. Atlikti ne mažiau 20 interviu su Marijampolės kultūros įstaigų darbuotojais taip pat atlikti ne mažiau 4 interviu su ekspertais ir įvairias negalias (regos, klausos, intelekto/psichikos ir fizinę negalią) turinčiaisiais.

Siekiamas rezultatas: Surinkta tyrimo medžiaga transkribuota, atlikta sisteminė, lyginamoji, kategorizacinė analizė. Gauti tyrimo duomenys ir analitinė medžiaga bus pagrindas parengti mokslinį pranešimą. Gauti tyrimo rezultatai leis suformuluoti išvadas, kurių pagrindu bus teikiamos rekomendacijos, siekiant akcentuoti kultūros prieinamumo svarbą regione negalią turintiesiems. Taip pabrėžiant kultūros svarbą nagrinėjamo segmento ribose tiek regioniniu, tiek individualiu (negalią turinčių asmenų) lygmenimis.

Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemonės Nr. 09.3.3-LMT-K-712 veiklą „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“.

„Skaitymo skatinimo programų rezultatų ir poveikio vertinimas“

Projekto Nr. Projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-24-0050ES2020

Projekto pavadinimas: „Skaitymo skatinimo programų rezultatų ir poveikio vertinimas“

Projekto vykdymo laikotarpis: nuo 2021-07-05 iki 2021-08-31.

Vasaros praktikos studentė: Laura Lukoševičiūtė

Projekto praktikos vadovas: Doc. Dr. Audronė Rimkutė

Santrauka: Projekto tikslas – tobulinti studentės mokslinę kvalifikaciją, kuriant skaitymo skatinimo programų rezultatų ir poveikio vertinimo įrankius bei atliekant empirinį tyrimą. Sukurtieji įrankiai ir tyrimo rezultatai galėtų būti naudojami ateityje tobulinant bibliotekose organizuojamas skaitymo skatinimo programas. Projekto metu studentė papildys turimas kultūros projektų vadybos žinias bei įgūdžius kultūros programų vertinimo įrankių kūrimo bei praktinio taikymo gebėjimais. Projekto rėmuose įgyvendinamas tyrimas skaidomas į tris etapus. Pirmojo etapo metu bus rengiamas skaitymo skatinimo programų rezultatų ir poveikio vertinimo įrankis, kurio parengimui būtina įvardinti programos indėlius, numatytas suteikti paslaugas, siekiamą rezultatą ir poveikius. Šių sąvokų konceptualizacijai ir operacionalizacijai parengti bus atliekami interviu su 2021 m skaitymo skatinimo programos koordinatoriais 5 Lietuvos apskričių bibliotekose. Gautų duomenų pagrindu bus rengiamas skaitymo skatinimo programos monitoringo planas ir dalyvių apklausos instrumentas.  Antrojo etapo metu numatoma atlikti programos dalyvių apklausą naudojantis internetinėmis apklausų platformomis ir pasidalinant nuoroda į apklausą per skaitymo programai sukurtą Facebook paskyrą ir per programos svetainę vasarasuknyga.lt. Trečiajame etape bus apdorojami apklausos duomenys, formuluojamos tyrimo išvados ir rašoma ataskaita.

Siekiamas rezultatas: sukurti praktiškai pritaikomi skaitymo skatinimo programų rezultatų ir poveikio vertinimo įrankiai bei atliktas empirinis tyrimas.

Projektas finansuojamas pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ priemonės Nr. 09.3.3-LMT-K-712 veiklą „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku