VU KnF Ekonomikos, finansų ir vadybos instituto lektorės Raimondos Medeišienės kvietimu kovo 13 d. Vilniaus universitete Kaune lankėsi reklamos agentūros „DDB Vilnius“ kūrybos vadovas Arnas Aukštikalnis.
Jo darbų sąraše – ir lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ laureatai ( ERGO „Draudimas po laiko“), ir didelės apimties kūrybiniai projektai, vienas iš kurių – prekės ženklo „Telia“ įvedimo kampanija.Savo paskaitoje ,,Ar tikrai prezentacijai reikia pavadinimo?” patyręs kūrybininkas apžvelgė reklamos atsiradimo istoriją ir remdamasis savo darbais atskleidė, kuo moderni reklama skiriasi nuo rinkodaros ir ryšių su visuomene.
Pasak paskaitoje dalyvavusių VU KnF studentų, susitikimas su reklamos profesionalu jiems suteikė ne tik galimybę gauti žinių, patikrintų praktikoje, bet ir motyvacijos „būti kuo norime ir daryti tai, ką norime“, kaip akcentavo charizmatiškasis Arnas. Studentai labai dėkingi už mažytę staigmeną paskaitos pabaigoje – kviestinio lektoriaus rekomenduotą sąrašą knygų, kurias perskaityti privalu kiekvienam, siekiančiam tapti tikru reklamos specialistu.
Puikūs A. Aukštikalnio paskaitos klausytojų įspūdžiai
„Vartotojau, ar kada susimąstei, iš kur žinai, kad vienas indų ploviklis geresnis už kitus, o skalbimo mašinai būtinai reikia nukalkinimo priemonių? Manai, kad reklama tavęs neveikia? Bet ar tikrai? Reklamos niuansus atskleidęs reklamos agentūros „DDB Vilnius“ kūrybos vadovas Arnas Aukštikalnis mums pasakojo, kaip veikia reklama, kaip ji kuriama, kokios tendencijos vyrauja, kuo reklama skiriasi nuo viešųjų ryšių. Arnas auditorijos dėmesį prikaustė charizma, įdomiai pateikiamais faktais. Pavyzdžiui, ar žinojai, kad 25-to kadro teorijos autorius niekada neatliko tyrimų ir labiau rėmėsi savo nuojauta? Arba tai, kad Lietuvoje ryšiai su visuomene pradėti megzti dar LDK laikais, tiksliau, nuo pirmojo Gedimino laiško? Mūsų svečias atskleidė, kaip vyksta darbas reklamos agentūroje, o besirengiantiems tapti reklamos specialistais rekomendavo peržiūrėti serialą „Reklamos vilkai“ (režisierius Matthew Weiner). Paskaitoje ,,Ar tikrai prezentacijai reikia pavadinimo?“ sužinojome įvairių dalykų apie įdomų, kūrybišką ir sudėtingą reklamos kūrimą“. – pasakoja Inga ir Evelina.
Joms pritaria Ugnė ir Indrė, kurios tvirtina, kad A. Aukštikalnio paskaita taip įtraukė, jog „klausytojų Instagram draugų „story“ liko nepaliesti bent porai valandų“. „Reklamos istorija? Na, ne.., ne ta neįdomi – o ta, kuri yra apipinta įdomiais faktais ir istorijomis apie genialiais žingsniais į rinką žengiančias reklamos super žvaigždes. Istorija apie reklamas, kurios kažkada buvo vertinamos kaip visiška beprotybė, o dabar yra vienos sėkmingiausių reklamos kampanijų pavyzdžių pasaulyje. Arnas ne tik priminė, koks nacių automobilis sėkmingos reklamos dėka buvo įvestas į Amerikos automobilių rinką ir kuri šalis pirmauja savo reklaminėmis kampanijomis, bet ir pasidalijo įžvalgomis: kaip trumpinys AIDA padeda suprasti reklamos esmę, kokie pagrindiniai 3S dalykai, kuriuos akcentuojant galima pasiekti sėkmę...“ – džiaugiasi merginos ir sako, kad kviestinio lektoriaus paskaitoje išgirsta informacija prilygo mėnesio studijoms.