Vilniaus universiteto Kauno fakultetas (VU KnF) nuo seno yra ypatingas tuo, kad jame studijuoja lojalūs ir prie savo Alma Mater stipriai prisirišę studentai. Dauguma jų po bakalauro studijų pasirenka čia vykdomas magistro studijų programas. Ir nebūtinai tos pačios studijų krypties!.. Savo įspūdžiais ir patirtimis iš pirmosios ir antrosios pakopos studijų dalijasi UAB „Sveikuva“ farmacinių vertimų vadybininkė-redaktorė Žydrūnė Urbanavičiūtė, VU KnF programų Lietuvių filologija ir reklama bei Marketingas ir prekybos vadyba absolventė.

 

Kodėl studijuoti lietuvių filologiją ir reklamą buvo verta?

 

kodel_verta_studijuoti_filologija.jpg„Burtažodžiai „hermeneutika“, „lingvistika“, „tekstynas“ pavaldūs tam, kas atsiverčia Lietuvių filologijos ir reklamos studijų knygą. Šioje knygoje – ne būrimai iš kavos tirščių, o sėkmingo gyvenimo atributai: IŠMINTIS, PATIRTIS ir DRAUGYSTĖ.
IŠMINTIS ateina sulig kiekvienu semestru. Mintys čia skleidžiasi ir bręsta, o idėjos įgauna formą.
PATIRTIS kalba kompetentingų dėstytojų lūpomis. Gauni atsakymus į visus klausimus.
Kai patenki tarp bendraminčių, užsimezgusi DRAUGYSTĖ išlieka visą gyvenimą.
Lietuvių filologija ir reklama užaugino mano talentus. Šios studijos išmokė prisijaukinti tekstą ir su juo sklandžiai dirbti. Ką apie lietuvių kalbos kultūrą ir stilistiką išmokau paskaitose, tą nuolatos patikrinu ir vartoju praktiškai. Leidybos paskaitose išmoktas „Photoshop“, „InDesign“ funkcijas iki šiol pasitelkiu kurdama vizualinius projektus. Universitete įgyti vertimo ir redagavimo pradmenys tapo mano duona ir kasdieniu džiaugsmu.

 

Studijuodama sutikau nuostabių asmenybių, kurios išmokė kryptingai siekti tikslo ir nepaliauti viskuo domėtis. Iki šiol manau ir visiems sakau, kad lietuvių filologija ir reklama yra vienas geriausių pasirinkimų jaunam žmogui, kuris galvoja apie ateitį ir nori įprasminti savo polinkį į literatūrą, į saviraišką.
Atlikdama profesinę praktiką ryšių su visuomene skyriuje Vilniaus universitete jau žinojau, ką veiksiu toliau. Įstojus reklama man atrodė puikus filologijos prieskonis. Studijuodama ir atlikdama praktiką įsitikinau, kad tai – ne tik prieskonis. Reklama yra šiuolaikinės visuomenės veidas. Išmanant reklamą, atsiveria platesnis rinkos dėsnių supratimas. Taip reklama mane nuvedė toliau, į marketingo ir prekybos vadybos magistro studijas.

 

Kodėl buvo verta studijuoti marketingą ir prekybos vadybą?

 

„Magistro studijos VU Kauno fakultete – ne juokai!“ – taip girdėjau kalbant vyresnius studentus. Tai nebuvo tokie žodžiai, kurie padrąsina, bet... Pirminio ryžto jie irgi neužgesino. Rinkdamasis magistro studijas jau žinai, kur keliauji, ko trokšti. Ir pasitiki savo žiniomis labiau, nei eidamas į pirmąją savo gyvenime paskaitą.
Kaip ir reikėjo tikėtis, žingsniai magistro link buvo sklandūs. Jauki jau pamilto fakulteto aplinka, įdomūs mokomieji dalykai ir aukštos kokybės studijos darniai derėjo tarpusavyje. Su motyvuotais kolegomis tyrinėjome vartotojų elgsenos ypatumus, žmogiškųjų išteklių valdymo iššūkius, mokėmės prekės ženklo valdymo strategijų. Marketingo komunikacijų paskaitose gavome darbo su socialiniais tinklais pradžiamokslį ir ne vieną progą įgyvendinti savo sumanytus projektus praktiškai. Be to, studijuodama pagerinau viešojo kalbėjimo įgūdžius, kuriais pasikliaunu įvairiose gyvenimo situacijose.
Platus studijų profilis man padėjo greitai adaptuotis darbo rinkoje, o įgytos žinios – džiaugtis pelnytais darbo vaisiais. Šiuo metu koordinuoju farmacinius vertimus, atlieku jų redagavimo ir korektūros darbus.”

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku