Foto FB SciukauskeRugsėjo 30 d. 13 val. Indrė Ščiukauskė gins disertaciją „Darbdavio prekės ženklo vertės poveikis vartotojų suvoktai paslaugos prekės ženklo vertei ir elgsenos ketinimams“ (S 003) Vadyba buv. 03 S).

Disertacijos gynimą kviečiame stebėti nuotoliniu būdu MS Teams aplinkoje: https://bit.ly/3nZKZ3V.

Apie disertaciją

Disertacija rengta 2016–2020 metais Vilniaus universitete.

Mokslinė vadovė – doc. dr. Ingrida Šarkiūnaitė (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003).

Disertacijos gynimo taryba:

  • pirmininkas – prof. dr. Asta Mikalauskienė (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003),
  • prof. habil. dr. Yuriy Bilan (Rzeszów University of Technology, socialiniai mokslai, vadyba – S 003),
  • prof. dr. Rūta Čiutienė (Kauno technologijos universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003),
  • prof. dr. Edmundas Jasinskas (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba - S 003),
  • prof. dr. Rasa Kanapickienė (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003).

 

Disertacija:  https://bit.ly/2Zhxanb

Anotacija

Prekės ženklo valdymas mokslininkų yra plačiai nagrinėjamas, tačiau empirinių ar koncepcinių tyrimų, susijusių su žmogiškųjų išteklių valdymo sąveika su prekės ženklo verte iš vartotojo perspektyvos, yra mažai. Ši sąveika išryškėja paslaugų sektoriuje, kur darbuotojai su klientais kontaktuoja nuolatos. Taip pat didėjanti konkurencija lemia, kad organizacijos ieško naujų būdų užtikrinti prekės ženklo vertę, o dėl paslaugų specifikos darbuotojai neabejotinai yra viena svarbiausių paslaugos prekės ženklo vertės kūrimo grandžių, todėl ir vartotojų žinios apie darbdavio prekės ženklą gali prisidėti prie paslaugos prekės ženklo vertės suvokimo, keisti požiūrį į jį ir paveikti elgsenos ketinimus. Disertacijos darbo tikslas – ištirti darbdavio prekės ženklo vertės poveikį vartotojų suvoktai paslaugos prekės ženklo vertei ir jų elgsenos ketinimams. Atlikta sisteminė, lyginamoji ir loginė mokslinės literatūros analizė, klasifikavimas, abstrahavimas, sintezė bei tyrimo duomenų tiriamoji ir patvirtinamoji faktorinė analizė, patikimumo ir validumo analizė (konvergentinis ir diskriminantinis validumas, Kronbacho alfa), kelių analizė (struktūrinis lygčių modeliavimas). Įvertinus rezultatus konstatuotina, kad prekės ženklų valdymo praktikoje tikslinga atsižvelgti ne tik į vartotojų suvokiamą paslaugos prekės ženklo vertę, bet ir tai, kaip yra kuriama ir valdoma darbdavio prekės ženklo vertė, turinti tiek tiesioginį, tiek netiesioginį poveikį ir netikslinei auditorijai – paslaugos vartotojams.

Apie disertantę

2011–2013 m. Vilniaus universiteto Kauno fakultete Indrė Ščiukauskė baigė bakalauro studijų programą Verslo administravimas. 2013–2015 m. fakultete įgijo Tarptautinio verslo vadybos magistro laipsnį. Praktinė patirtis viešbučių versle buvo įgyta 2010–2017 m.

Šiuo metu disertantė dėsto paskaitas Vilniaus universitete antrosios studijų pakopos studentams ir dalyvauja projektinėse veiklose (FuseIT: Future competences pathways for marketing and ICT education, Training the Educators to Facilitate the Teaching and Assessment of Abstract Syllabus by the Use of Serious Games (TEGA) ir kt.).

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku