„Jau po vieno semestro įgijau žinių ir patarimų, kuriuos pritaikau savo e. versle, todėl drąsiai galiu teigti, kad metodai veikia, vadinasi, mokomės reikalingų dalykų“, – sako naujos Kauno fakulteto bakalauro studijų programos Marketingo technologijos pirmo kurso studentė Jorė Bendinskaitė. Kokių žinių galima įgyti šioje studijų programoje? Kodėl studentė pasirinko studijas Kauno fakultete? Kaip jai sekasi? Kviečiame skaityti.
Kaip supratote, kokioje studijų programoje norėtume studijuoti?
Mane domina verslas, reklama, renginių organizavimas, todėl buvau apsisprendusi, kad studijos turėtų padėti įgyti žinių, kurios pravers kasdien komunikuojant su žmonėmis. Teikdama prašymus studijuoti pastebėjau šią programą, tad nutariau pabandyti. Niekada stipriai nesidomėjau IT, tad ši studijų dalis truputį gąsdino, bet supratau, kad VU Kauno fakulteto dėstytojų dėka iššūkiai bus išspręsti, o baimės nugalėtos. Tai perspektyvi studijų programa: suteikiama tiek marketingo, tiek IT srities žinių. Juk šiuolaikinis žmogus, siekiantis būti paklausiu darbo rinkai, turi įgyti kuo daugiau skirtingų gebėjimų ir žinių. Marketingo technologijos būtent tuo mane ir patraukė – galimybe gilintis į du dalykus vienu metu.
Ar jūsų studijų pasirinkimui įtakos turėjo Kaunas?
Nuoširdžiai, tiesą sakant, visados buvau tas žmogus, kuris iš savo gimtojo miesto žadėjo sprukti į sostinę. Tačiau prieš kelis metus netikėtai mano gyvenime pasipainiojo žavus jaunuolis, kurio dėka pasirinkau Kauną. Labai apsidžiaugiau, kai pasidomėjusi sužinojau, kad VU turi fakultetą ir čia, Kaune. Net negalvodama rinkausi jį, ir tuo labai džiaugiuosi.
Kokiais studijų proceso dalykais labiausiai džiaugiatės?
Esu labai patenkinta šia studijų programa, nes teorinę medžiagą iškart pritaikome praktiškai: mokomės iš realių situacijų, kurios vyksta šiomis dienomis. Dėstytojai parengia naują, aktualią ir įtraukiančią medžiagą. Tai labai džiugina, nes norisi išgirsti kuo daugiau. Be to, studijų medžiaga suprantama jaunam žmogui, nėra monotonijos ir mokymosi atmintinai. Įdomu ir naudinga sužinoti, kaip atpažinti manipuliacijas žmogui kalbant derybų metu; kaip teisėtu būdu išgauti marketingo tyrimų duomenis, kaip juos apdoroti, pateikti.
Kaip manote, kas turėtų studijuoti šioje programoje?
Manau, kad šias studijas turėtų rinktis tie, kuriuos domina marketingo sritis, nes, kaip jau minėjau, gilinamės tiek į marketingo, tiek į IT sritį. Ir šiaip rekomenduočiau visiems, kas nori studijuoti įdomų, ne „sausą“ dalyką. Po studijų galima kurti, plėtoti savo verslą, dirbti rinkodaros, IT, apskaitos skyriuje.