Usas disertacijaBirželio 23 d. 10 val. Antanas Ūsas apsigynė disertaciją „Interneto svetainių kokybės įtaka vartotojų e-lojalumui skirtingo tipo elektroninėse parduotuvėse“ vadybos mokslo krypties daktaro laipsniui gauti.

Sveikiname dr. Antaną Ūsą!

Apie disertaciją

Disertacija rengta 2017–2021 metais Vilniaus universitete. Disertacija

Mokslinis vadovas – prof. dr. Edmundas Jasinskas (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003).

Disertacijos gynimo taryba:

  • tarybos pirmininkė – prof. dr. Asta Mikalauskienė (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003);
  • prof. habil. dr. Yuriy Bilan (Rzeszów Universitety of Technology, Lenkija, socialiniai mokslai, vadyba – S 003);
  • doc. dr. Ingrida Šarkiūnaitė (Vilniaus Universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003);
  • prof. dr. Virginija Jurėnienė (Vilniaus universitetas, socialiniai mokslai, vadyba – S 003);
  • prof. dr. Astrida Miceikienė (Vytauto Didžiojo universitetas, socialiniai mokslai, ekonomika– S 004).

Anotacija

Dėl nuolat tobulėjančių programinių paketų, programėlių ir pačių technologijų kurti ir tobulinti interneto svetaines tapo daug paprasčiau. Tokia pažanga sukūrė ir neigiamą reiškinį – kokybės problemą. Informacijos perteklius ar stygius, netinkamas svetainės valdymo išdėstymas, papildomų funkcijų neveiksnumas, vaizdinės medžiagos perteklius – su tokiomis problemomis susiduria interneto svetainių vartotojai. Interneto svetainių kokybės įtakos vartotojų e. lojalumui tyrimai leidžia nustatyti problemines interneto svetainės vietas, kurios atstumia vartotoją nuo pasilikimo ir sugrįžimo dar kartą į tą pačią interneto svetainę. Interneto svetainės įtakos vertinimas vartotojų e. lojalumui pasidaro dar aktualesnis pastebint vartotojų vartotojams ir verslo vartotojams  skirtų interneto svetainių skaičiaus ir populiarumo didėjimą.

Disertacijos tikslas – nustatyti interneto svetainių kokybės įtaką vartotojų e. lojalumui skirtingo tipo interneto svetainėse. Tyrime taikyta duomenų patikimumo ir suderinamumo analizė, aprašomosios statistikos funkcija, regresinė analizė ir Studento testas, atliktos mediacinė ir moderacinė analizės. Naudojamas lyginamosios analizės metodas, analizuojant B2C ir C2C interneto parduotuves. Tyrimo metu gauti rezultatai leidžia nustatyti interneto svetainės kokybės įtaką vartotojų e. lojalumui. Atlikus statistinę analizę pereinama prie hipotezių tikrinimo, pateikiami rezultatai pagal demografinius kriterijus. Interneto svetainių kokybės įtaka vartotojų e. lojalumui pastebima per interneto svetainės turinio bei informacijos, sistemos ir paslaugų kokybės įtaką vartotojų pasitenkinimui ir pasitikėjimui, kurie savo ruožtu daro įtaką vartotojų požiūriui ir elgsenai, orientuotai į e. lojalumą.

Apie disertantą

2011–2015 m. Lietuvos sporto universitete Antanas Ūsas baigė bakalauro studijų programą Sportinė rekreacija ir turizmas. 2015–2017 m. LSU įgijo Verslo ir vadybos magistro laipsnį. Šiuo metu disertantas dėsto paskaitas Vilniaus ir Lietuvos sporto universitetuose pirmos ir antros pakopos studijų studentams. Savanoriauja Eurolygos ir Kauno Žalgirio projekte „OneTeam“. 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku