„Prieš stodama atsakingai analizavau studijų kryptis ir mokomuosius dalykus, todėl supratau, kad Vilniaus universitete vykdomos studijų programos geriausiai atitiko mano lūkesčius“, – teigia VU Kauno fakultete bakalauro studijų programos Ekonomika ir vadyba bei magistrantūros studijų programos Marketingas ir prekybos vadyba diplomus įgijusi Viltė Lubytė. Šiemet doktorantūros studijas fakultete pradėjusi V. Lubytė dalijasi mintimis apie pasirinkimą studijuoti Kauno mieste bei atskleidžia, kaip pasirinko disertacijos temą.
Smalsu sužinoti, kodėl pasirinkote studijuoti Kaune?
Kauno, o ne vieną iš Vilniuje esančių fakultetų pasirinkau atsakingai įvertinusi savo gyvenimo būdą. Renkantis studijas atstovavau Kauno moterų „ACME-Žalgiris“ rankinio komandai, tad ypatingai buvo svarbu suderinti studijas ir treniruotes. Pripažinsiu, lengva nebuvo, nes VU nėra sporto universitetas, todėl atsakomybės prisiėmimas ir laiku atlikti darbai leido palaikyti pasitikėjimu grįstus santykius ir baigti studijas.
Kas lėmė jūsų pasirinkimą studijuoti doktorantūroje?
Savo aplinkoje turiu nemažai draugų ir pažįstamų, kurie eina tuo pačiu keliu, pavyzdžiui, buvęs rankinio komandos treneris A. Skarbalius yra habilituotas mokslų daktaras, profesorius. Dar besimokant mokykloje treneris skatino siekti aukščiausių rezultatų ne tik sporto aikštelėje, bet ir akademinėje veikloje. Doktorantūros studijų pasirinkimui įtakos turėjo taip ir magistro darbas, kurio tema man nedavė ramybės dėl vis naujai atrandamų taškų, skatinančių diskusiją.
Papasakokite plačiau apie pasirinktą disertacijos temą
Doktorantūros darbo kryptis – vadyba, o preliminari disertacijos tema „Skaitmeninės rinkodaros integravimas į įmonės rinkodaros strategiją“ (darbo vadovas – doc. dr. Edmundas Jasinskas, darbo konsultantas – doc. dr. Giedrius Romeika).
Temos pasirinkimą lėmė asmeninė patirtis, kuri rodo, jog daugelis smulkių ar vidutinių Lietuvos įmonių pasitelkia skaitmeninę rinkodarą, tačiau taikymas nėra efektyvus tiek, kiek turėtų būti. Efektyvus skaitmeninės rinkodaros priemonių pritaikymas yra geroji praktika, kuri priklauso ne tik nuo rinkodaros specialistų, bet ir nuo įmonės vadovų gebėjimo prisitaikyti prie naujausių tendencijų. Dėl to doktorantūros studijų metu sieksiu parodyti, kad praktikoje reikėtų naudoti tiek teorines marketingo žinias, tiek mokslinę medžiagą.