Lapkričio 23 d. (trečiadienį) 15 val. kviečiame stebėti dešimtąjį virtualų Valstybinės lietuvių kalbos komisijos (VLKK) kalbos forumą „Reklamos kalba – stilinga, įtaigi, laužanti normas?..“.
„Tad kokia reklamos kalbos retorika yra prasminga, paveiki, neužgauli? Kada reklamoje pateisinama nenorminė leksika, neįprastas stilius? Kada vykusiai žongliruojama kalba, o kada išlenda kalbos neišmanymas?“, – klausia kalbos forumo organizatoriai ir kviečia stebėti diskusiją su mokslininkais lituanistais, reklamos industrijos atstovais, komunikacijos ekspertais, kultūrologu, psichologu.
Vilniaus universiteto Kauno fakulteto Kalbų, literatūros ir vertimo studijų instituto mokslininkė doc. dr. Rita Baranauskienė pateiks žinių, kaip motyvuotai ir tikslingai pasirinkti aktualizuotąją kalbinę raišką reklamos diskurse. „Kalbos aktualizacija suprantama kaip neįprasta, nestandartinė, atkreipianti dėmesį raiška, viena iš reklamos persvazijos priemonių. Nukrypimai nuo vientisos funkcinės kalbos vertinami iš kalbos aktualizacijos teorijos perspektyvos – aktualizavimo būdu laikomas tik sąmoningas, stilistiškai ir pragmatiškai motyvuotas, o ne prasto kalbos sistemos išmanymo nulemtas kalbos normų ar stiliaus pažeidimas“, – teigia reklamos kalbą lietuvių filologijos ir reklamos studijų programos studentams dėstanti docentė.
Plačiau apie forumą skaitykite čia: Kada reklamoje tikslinga peržengti kalbos normų ribas?
Renginio programa: VLKK kalbos forumas
Prisijungimo nuoroda: https://bit.ly/3E8b8nC
Kviečiame dalyvauti.