Dr. Giedrius Romeika: „Prekės ženklas – įmonės vizitinė kortelė“
Ar tikrai prekės ženklas yra svarbus kiekvienai įmonei? Ar prekės ženklas gali padidinti pardavimus? Ar prekės ženklas turi įtakos įmonės reputacijai? Kaip išsiskirti konkurencingoje verslo aplinkoje, kurioje gausybė prekės ženklų bando įrodyti esantys pranašesni už kitus? Apie prekės ženklo svarbą kalbamės su marketingo ekspertu, sukūrusiu ir valdančiu prekės ženklą, dr. Giedriumi Romeika.
„Aš negaliu fotografuoti netikrų žmonių – jeigu tai yra fiktyvūs modeliai, kurie pasakoja pseudoistoriją, man yra sudėtinga tai daryti“, – sako Tadas Kazakevičius, Vilniaus universiteto (VU)
Kviečiame ugdymo įstaigų vadovus ir pedagogus dalyvauti Nacionalinės švietimo agentūros vykdomo projekto „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“)“ susitikime, kuris vyks 2022 m. gegužės 5 d. 14.00–15.30 val. nuotoliniu būdu. 
Vilniaus universiteto Kauno fakulteto Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos institutas tęsia prof. Vlado K. Gronsko seminarus, skirtus darnaus valstybės vystymosi mišrios ekonomikos sąlygomis analizei.