LTMokslo Sprintas VU 1338x855 642x410

VU 444 gimtadienio išvakarėse norime Jus pakviesti dalyvauti „Mokslo sprintokonkurse! Mokslo komunikacijos konkurso „Mokslo sprintas“ metu dalyviai turės per 3 minutes pristatyti mokslinį tyrimą ar juos žavinčią mokslo idėją. Geriausių pranešimų autoriai bus apdovanoti piniginiais prizais. Be to, konkursui atrinktos komandos turės galimybę dalyvauti specialiuose mokymuose.

Konkurso metu kviečiame iš 2 žmonių – dėstytojo/s ir studento/ės – sudarytas komandas pristatyti dominančią mokslo idėją ar tyrimą per 3 minutes! Geriausių pranešimų autoriai bus apdovanoti piniginiais prizais, o visų dalyvaujančių komandų laukia mokymai.  

Kviečiame burtis į komandas, kurias turėtų sudaryti bet kurios pakopos studentas /-ė ir dėstytoja(s) ar mokslo darbuotojas(s). Kai gausite savo komandos nario /-ės sutikimą, registruokite savo komandą iki kovos 3 d.

KONKURSO SĄLYGOS

Konkurso dalyviai turės ne daugiau nei 3 minutes pristatyti savo ar kitų mokslininkų tyrimą ARBA juos žavinčią mokslo idėją.

Pristatymus vertins iš mokslo ir žiniasklaidos atstovų sudaryta komisija, kuri atsižvelgs į tyrimo ar idėjos aktualumą, mokslinį tikslumą, pranešimo aiškumą ir sugebėjimą apie mokslą kalbėti linksmai. Konkurso nugalėtojų laukia piniginiai prizai.

Registruotis iki kovo 3 d. galite čia.

Jei norite dalyvauti konkurse, tačiau nežinote, ką pakviesti į komandą, arba turite kitų klausimų, susisiekite el. paštu: .

Praėjusiųjų metų „Mokslo sprinto“ akimirkos: https://naujienos.vu.lt/isrinkti-vu-mokslo-komunikacijos-konkurso-nugaletojai/

Užgavėnės RumšiškėseStudentai,  

Ar jaučiate, kad atėjo laikas vyti  ŽIEMĄ  LAUK ir kviestis PAVASARĮ?  

Aktyvius, linksmus ir išradingus studentus „Uosintos“ ansamblis vasario 18 d. (šeštadienį) kviečia su persirengėlių kaukėmis, šokiais ir linksmybėmis vyti žiemą lauk Užgavėnių šventėje Liaudies buities muziejuje Rumšiškėse.   

Daugiau informacijos telefonu: +37061850124 

Registruotis iki vasario 1d. el. paštu :  

CYBERTHON baneris

Vilniaus Universiteto Kauno fakultetas vasario 23–25 dienomis, trečius metus iš eilės, organizuoja virtualias tarptautines kibernetinio saugumo varžybas „VU CYBERTHON 2023“ skirtas moksleiviams, studentams ir kibernetinio saugumo ekspertams. Renginio mastai kasmet auga, tad šiemet prie organizatorių prisijungė ir VU Tarptautinių santykių ir politikos institutas.

Renginys organizuojamas edukaciniais tikslais ir esant nestabiliai geopolitinei situacijai jo turinys tampa vis aktualesnis globaliu mastu tiek mėgėjams, tiek profesionalams. Kviečiama kartu gilintis į kibernetinio saugumo aktualijas, nacionalinius bei privataus sektoriaus kibernetinio saugumo klausimus, analizuoti kibernetinio atsparumo bei saugumo situaciją Lietuvoje, ugdyti kritinį mąstymą ir pasitelkti kūrybiškumą, sprendžiant organizatorių parengtas skirtingų lygmenų užduotis.

Reklamos šūkių konkursasVilniaus universiteto Kauno fakulteto Lietuvių filologijos ir reklamos studijų programos studentai kviečiami dalyvauti reklamos šūkio, skirto Lietuvių kalbos dienoms, konkurse.

„Lietuvių kalbos dienos“ organizuojamos nuo 2016 m., tai – daugybė vasario 16 – kovo 11 d. visoje Lietuvoje ir užsienyje vykstančių renginių. Lietuvių kalbos dienos prisideda prie lietuvių kalbos sklaidos Lietuvoje ir užsienyje, telkia užsienio lietuvių bendruomenes, stiprina lietuvių kalbos mokymosi motyvaciją ir Lietuvoje, ir užsienyje, didina lietuvių kalbos prestižą.

Konkurso tikslai:

  • kūrybiškai skatinti domėjimąsi lietuvių kalba;
  • stiprinti lietuvių kalbos  mokymosi motyvaciją;
  • skatinti studentų kūrybiškumą, išradingumą, komandinį darbą;
  • prisidėti prie „Lietuvių kalbos dienoms“ skirtų renginių.

Konkurso rengėjai – Vilniaus universiteto Kauno fakulteto Lietuvių filologijos ir reklamos programos dėstytojai.

Konkurso dalyviai – Lietuvių filologijos ir reklamos programos visų kursų studentai.

VU Kauno fakultete studentams paskaitas skaito ne tik turtingą mokslinę patirtį sukaupę dėstytojai, bet ir unikalios asmenybės. Viena iš jų – Kalbų, literatūros ir vertimo studijų instituto doc. dr. Robertas Kudirka. Docento paskaitas studentai vertina kaip vienas įdomiausių, o dėstytojo mokslinė veikla – neeilinė: dažnas nustebtų sužinojęs, kad docentas yra bendravęs su nenorminės leksikos vartotojais – kaliniais ir dealeriais – bei sudaręs jų žargono žodyną. Kviečiame artimiau susipažinti su R. Kudirka, antrą kartą išrinktu geriausiu Kauno fakulteto dėstytoju.robertas kudirka

Sveikiname jus su garbingu įvertinimu – antrą kartą esate išrinktas geriausiu VU Kauno fakulteto dėstytoju. Kai taip nutiko pirmąjį kartą – 2014 m., kalbinamas sakėte, kad toks įvertinimas įpareigoja toliau stengtis įdomiai dėstyti, jog neprarastumėte „to gerumo“. Panašu, kad jums pavyko ir jūsų kasdienes pastangas studentai bei kolegos labai vertina. Kauno fakultete dirbate jau antrą dešimtmetį – kas jus patį labiausiai džiugina darbe su studentais?

Pirmas ir pats pagrindinis – studentai turi sistemingai suvokti mokomąjį dalyką. Būtent sistemingai, kaip tam tikros struktūros dalį – taip mokomosios vertybės, duomenys įsimenami, perprantami geriau ir ilgam, nes galvoje išlieka visumos ryšių dėsniai. Sistemingam suvokimui dar būtinai reikia jautrios dėstytojo ir studento bendrystės, pasitikėjimo, nesikaustymo. Pasitikėjimą, atvirumą, nebaikštumą reikia susikurti, čia jau pedagoginis menas. Daug gali humoras, išradingos užduotys, asmeniškumas. Labai svarbu susitapatinti ir perprasti pradinę besimokančiojo būseną / situaciją ir su ja dirbti, suformuoti pamatą ir tik tada statyti mūrą – nesupratus pradinės padėties geras mūras nepavyks arba net neišeis jo mūryti, nes nėra ant ko. Kol besimokantysis nesuvoks reiškinio elementų, nemokės išardyti ir vėl sudėti, nemokės apibūdinti sudedamųjų dalių priežastingumo ir funkcijų – nieko nebus. Mano atveju tai yra lingvistinė analizė – būtinai reikia siekti gebėjimų paaiškinti sudėtingų lingvistinių sistemų elementų funkcijas. Kas daugiau juos išmokys nuosekliai analizuoti ir argumentuoti, jei ne universitetas? Taip pat nebijau prieiti arti, būti dialogiškas. Kai kurie studentai turi socialinio sužeistumo, juos reikia iš naujo prisijaukinti, diskusija nejučia parodyti jų gerąsias ypatybes, papuoselėti jų savimonę. Daug dėmesio skiriu mokomosios medžiagos pateikimo formatams, nevengiu žaismės, provokavimo. 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku