Kaip užtikrinti filmo sėkmę kino teatruose? Kino filmų marketingo užkulisiai – iš pirmų lūpų
Kino teatre yra apsilankęs kone kas antras Lietuvos gyventojas, ši pramoga po pandemijos aktyviai grįžta į savo vėžias ir gyventojų laisvalaikio praleidimo Kaip iš tiesų veikia kino marketingas? Kuo jis skiriasi nuo kitų verslo nišų?
Pasak Vilniaus universiteto Kauno fakulteto Marketingas ir pardavimų vadyba magistrantėms paskaitą vedusios fakulteto absolventės, „ACME Grupės“ bendrovės „ACME Film“ marketingo projektų vadovės Linos Naktinės, komunikacija su tiksline auditorija, influenceriais ar su filmų industrijos atstovais tiek Lietuvoje, tiek užsienyje yra jos darbo kasdienybė. Į fakultetą dėstytojos dr. Indrės Ščiukauskės iniciatyva pakviesta lektorė pasakoja, kad šioje srityje dirbantys asmenys nuolat diskutuoja apie tai, kokios įžymybės dabar populiariausios, kokie serialai ar filmai aktualiausi tam tikrai tikslinei auditorijai. Visa tai tam, kad darbo komandos pasirinkta filmų marketingo strategija būtų kuo efektyvesnė.
Su mūsų studentais susitikusi „ACME Film“ atstovė dalijosi darbe taikomomis kino filmų marketingo strategijomis, sėkmės ar