Apie programą
TEIKTI PRAŠYMĄ LAMA BPO
STOJIMO ŽINGSNIAI
Studijų sritis: Informatikos mokslai.
Studijų kryptis: Informacijos sistemos.
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis: Informatikos mokslų bakalauras.
Studijų trukmė: 3,5 m. (210 kreditų)
Metinė studijų kaina(2024): 3 836 Eur
Programos tikslas
Marketingo technologijos – tai vienintelė Lietuvoje studijų programa, integruojanti marketingo principų bei informacinių sistemų srities žinias, ugdanti gebėjimus lanksčiai ir kūrybiškai skaitmenizuoti ir transformuoti verslo modelius.
Studijos apima bendravimo aplinkų komunikacijai su vartotoju kūrimą (pasitelkiant emocijas, pojūčius, įtraukiant socialines bendruomenes, suasmenintą bendravimą, šnekamąją kalbą ir jos automatizavimo įrankius, vizualizacijų projektus); išmaniąją skaitmeninę reklamą (įtaigių žinučių perdavimas geriausiai parinktu kanalu, adresuojamu tik tiems, kam įdomu ir svarbu, teikiančiu geriausią naudą įmonei ir vartotojui); analitiką (duomenų srautų apie klientus, rinkas, produktus tyrimas, valdymas ir sklaida interneto tinklapiuose, medijų kanaluose, socialiniuose tinkluose bei išmanių analitinių modelių kūrimas verslo tikslams įgyvendinti); inovatyvių, paslaugų ir produktų idėjų realizavimą, pasitelkiant internetinių portalų bei mobiliųjų programėlių kūrimo technologijas, dirbtinio intelekto, išmaniųjų technologijų ir analitinių įrankių įvaldymą.
Numatomi studijų rezultatai
Sėkmingai baigęs MARTECH studijų programą, absolventas:
- turės fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais pagrįstų informacijos sistemų žinių ir gebėjimų;
- turės fundamentinių ir taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais pagrįstų tradicinės ir skaitmeninio marketingo žinių ir taikomųjų gebėjimų;
- gebės parinkti, konfigūruoti bei taikyti tinkamas informacinių technologijų ir komunikacijų priemones ir įrankius efektyviam e. marketingo strategijų planavimui, vykdymui ir valdymui skaitmeninėje erdvėje;
- gebės identifikuoti naujų skaitmeninio marketingo modelių technologinius poreikius ir inovatyvių modelių taikymo sritis;
- gebės analitiškai ir kritiškai mąstyti;
- gebės dirbti savarankiškai ir komandoje;
- įgis komunikacinių bei specialių gebėjimų;
Studijų programos skiriamieji bruožai
- tarpdalykinėje studijų programoje derinamos informacinių technologijų ir marketingo žinios;
- programos turinys apima MarTech industrijos, elektroninio marketingo, turinio marketingo, technologinių inovacijų valdymo, didelių duomenų analitikos, daiktų interneto, skaitmeninio prekės ženklo valdymo žinias;
- subalansuotai teikiamos teorinės ir praktinės žinios, įgyvendinami „Martech“ koncepciją atitinkantys projektai, lavinami gebėjimai atpažinti vartotojų poreikius, efektyviai analizuoti duomenų srautus ir spręsti e. marketingo veiklos srities uždavinius;
- paskaitas skaito ne tik Universiteto dėstytojai, bet ir didelę patirtį turintys socialiniai partneriai iš IT ir MarTech sektoriaus įmonių;
- dalinių studijų ir praktikos galimybės užsienio šalyse pagal ERASMUS+ ar kitas programas;
- IT žinios ir įgūdžiai grindžia MarTech sektoriaus „nutolusios darbo vietos“ karjeros galimybes visame pasaulyje.
Studijų pabaiga
Programa baigiama bakalauro baigiamojo darbo gynimu. Sėkmingai baigusiems studijas suteikiama informatikos bakalauro kvalifikacija.
Baigusieji šią studijų programą gali tęsti studijas verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), ir informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.
Studijų programos komitetas
Prof. dr. Dalia Krikščiūnienė (SPK pirmininkė)
Prof. dr. Audrius Lopata
Doc. dr. Giedrius Romeika
Asist. dr. Ingrida Griesienė
Asist. dr. Vera Moskaliova
Socialinis partneris Daugirdas Jankus (UAB Hostinger, marketingo vadovas)
Agnė Stepulaitytė (studentų atstovė)
|
|
|
|
Norintiems pasikonsultuoti: Jolita Malinauskienė
Tel.: +370 37 422376 El. p. Muitinės g. 8, Kaunas, 1 kab.
|
|
Studijuojamieji dalykai
Dalykai
|
Kreditai
|
1 rudens semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
30.0
|
Aukštoji matematika
|
5.0
|
Elektroninio verslo technologijos
|
5.0
|
Kompiuterių architektūra
|
5.0
|
Marketingo pagrindų transformacija elektroninėje erdvėje
|
5.0
|
Programavimo įvadas
|
5.0
|
Technologijos ir skaitmeninė visuomenė
|
5.0
|
2 pavasario semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
25.0
|
Dalykinė anglų kalba
|
5.0
|
Diskretinė matematika kompiuterių moksle
|
5.0
|
Elektroninių pardavimų technologijos ir produkto valdymas
|
5.0
|
Informacijos sistemos ir duomenų bazės
|
5.0
|
Integruotosios marketingo komunikacijos
|
5.0
|
INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKAI *
|
5.0
|
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai
|
5.0
|
Laisvai pasirenkami kitų studijų programų ir kitų fakultetų dalykai
|
5.0
|
3 rudens semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
25.0
|
Algoritmų teorija ir duomenų struktūros
|
5.0
|
Elektroniniai paskirstymo sprendimai
|
5.0
|
Elektroninio produkto monetizavimo technologijos ir strategijos
|
5.0
|
Dirbtinio intelekto pagrindai
|
5.0
|
Vartotojų elgsena internete
|
5.0
|
INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKAI *
|
5.0
|
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai
|
5.0
|
Laisvai pasirenkami kitų studijų programų ir kitų fakultetų dalykai
|
5.0
|
4 pavasario semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
20
|
Statistika
|
5.0
|
Programavimo kalbos ir aplinkos
|
5.0
|
Skaitmeninių projektų valdymas
|
5.0
|
Turinio marketingas
|
5.0
|
PASIRENKAMIEJI DALYKAI
|
5.0
|
Daiktų internetas
|
5.0
|
E. marketingo strateginis valdymas
|
5.0
|
Reklamos technologijos
|
5.0
|
Technologinių inovacijų valdymas
|
5.0
|
INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKAI *
|
5.0
|
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai
|
5.0
|
Laisvai pasirenkami kitų studijų programų ir kitų fakultetų dalykai
|
5.0
|
5 rudens semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
25.0
|
Didelių duomenų analitika
|
5.0
|
Informacijos pateikimo internete technologijos
|
5.0
|
Mobiliųjų įrenginių programavimo technologijos
|
5.0
|
Reikalavimų IS analizė ir specifikavimas
|
5.0
|
Skaitmeninis prekės ženklo valdymas
|
5.0
|
INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKAI *
|
5.0
|
Pasirenkamieji studijų krypties dalykai
|
5.0
|
Rinkų modeliavimas ir prognozavimas
|
5.0
|
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai
|
5.0
|
Laisvai pasirenkami kitų studijų programų ir kitų fakultetų dalykai
|
5.0
|
6 pavasario semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
15.0
|
Kibernetinė sauga ir asmens duomenų valdymas
|
5.0
|
Kursinis darbas
|
5.0
|
Marketingo tyrimai
|
5.0
|
PASIRENKAMIEJI DALYKAI
|
5.0
|
Elektroninio verslo etika
|
5.0
|
Komandiniu darbu grindžiamas informacinių sistemų kūrimas
|
5.0
|
Skaitmeninio turinio teisminė (Forensic) analizė ir kenksmingos PĮ analizė
|
5.0
|
Tarptautinis marketingas
|
5.0
|
INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKAI *
|
10.0
|
Pasirenkamieji studijų krypties dalykai
|
5.0
|
Audiovizualinės skaitmeninės technologijos
|
5.0
|
Socialinių tinklų informacijos analizė
|
5.0
|
Bendrųjų universitetinių studijų dalykai
|
5.0
|
Laisvai pasirenkami kitų studijų programų ir kitų fakultetų dalykai
|
5.0
|
7 rudens semestras
|
|
PRIVALOMIEJI DALYKAI
|
30.0
|
Mokomoji praktika
|
15.0
|
Bakalauro baigiamasis darbas (kryptis: informacijos sistemos)
|
15.0
|
|
|
* Nuo antro semestro galima rinktis INDIVIDUALIĄSIAS STUDIJAS. INDIVIDUALIOSIOS STUDIJOS – studento, studijuojančio pirmosios studijų pakopos ar vientisųjų studijų programoje, laisvai pasirenkamos studijos, kurios yra integruota studijų programos dalis. Taigi INDIVIDUALIŲJŲ STUDIJŲ DALYKĄ (-US) pasirenka pats studentas.
Karjera
Absolventai gali dirbti:
- interneto rinkodaros specialistais;
- rinkodaros specialistais ir vadybininkais;
- žiniatinklio / saityno kūrėjais;
- turinio vadybininkais;
- rinkodaros technologijų specialistais;
- socialinių medijų vystymo dizaineriais ar administratoriais;
- PPC vadybininkais (pay per click);
- internetinių tyrimų specialistais;
- informacinių sistemų analitikais ir projektuotojais;
- rinkos analitikais;
- produkto vadybininkais;
- informacinių sistemų kokybės užtikrinimo ir priežiūros specialistais;
- projektų vadovais skaitmeninės rinkodaros ir internetinių sprendimų srityse (verslo įmonėse, vyriausybinėse organizacijose ir kitose valdžios struktūrose, mokslo, studijų ir švietimo įstaigose).
Taip pat tęsti studijas ir akademinę karjerą verslo ir viešosios vadybos srities (rinkodaros, verslo, vadybos krypčių), bei informatikos mokslų srities (informacijos sistemų, informatikos inžinerijos krypčių) magistrantūroje.
Stojantiesiems
Konkursinio balo sandara 2024 m.
|
Dalykas
|
Forma
|
Koeficientas
|
1
|
Matematika
|
Brandos egzamino įvertinimas
|
0,4
|
2
|
informacinės technologijos arba fizika, arba biologija, arba chemija, arba geografija
|
Brandos egzamino įvertinimas arba pažymys
|
0,2
|
3
|
Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais dalykais
|
Brandos egzamino įvertinimas arba pažymys
|
0,2
|
4
|
Lietuvių kalba ir literatūra
|
Valstybinio brandos egzamino įvertinimas
|
0,2
|
Vidurinį išsilavinimą įgijusiems 2024 m. Lietuvoje ir stojantiesiems į valstybės finansuojamas, valstybės nefinansuojamas su studijų stipendija bei valstybės nefinansuojamas vietas reikia atitikti šiuos reikalavimus:
1. Išlaikyti ne mažiau kaip tris valstybinius brandos egzaminus:
- Lietuvių kalbos ir literatūros;
- Matematikos;
- Stojančiojo laisvai pasirinktą valstybinį brandos egzaminą
2. Šių trijų valstybinius brandos egzaminų (VBE) įvertinimų aritmetinis vidurkis turi prilygti brandos egzaminų programose nustatytam pagrindiniam mokymosi pasiekimų lygiui (t. y. turi siekti bent 36 balus).
3. Stojančiųjų į valstybės finansuojamas, valstybės nefinansuojamas su studijų stipendija bei valstybės nefinansuojamas vietas konkursinis balas turi būti ne mažesnis 5. Minimalus konkursinis balas taikomas visiems stojantiesiems, įskaitant ir tuos, kurių vidurinį išsilavinimą liudijančiame dokumente įrašyta „Brandos egzaminų nelaikė (atleistas)“.
Prie konkursinio balo dar gali būti pridedama papildomų balų už laimėtas olimpiadų, konkursų prizines vietas, savanorišką veiklą ir kt. Plačiau
Daugiau informacijos apie priėmimo reikalavimus studijas baigusiems ankstesniais metais.
Jei nori iš anksto pasimodeliuoti savo galimą konkursinį balą, pasinaudok Konkursinio balo skaičiuoklė
Atsiliepimai
„Technologijos ir marketingas – tai pagrindiniai sėkmės veiksniai, lemiantys tai, kad klientai nesunkiai randa ir įsigyja produktus ir paslaugas tiek iš smulkių individualių tiekėjų, tiek iš stambių įmonių ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje rinkoje. Įmonės ieško tarpdisciplininių žinių turinčių specialistų, kurie galėtų kurti naujus produktus ir lanksčiai adaptuoti įmonių veiklas pagal klientų poreikius. Išmaniosios technologijos, vizualizacijos, žaidimų elementai, rekomendacijos sukuria klientams patrauklius, patogius ir patikimus ryšius su prekių ir paslaugų teikėjais, o dėl tokių sprendimų kuriami ir auga startuoliai.“
Prof. dr. Dalia Krikščiūnienė, Marketingo technologijų studijų programos komiteto pirmininkė
„Inovatyvumas, kūrybiškumas ir gebėjimas naudotis naujomis technologijomis yra trys svarbiausi sėkmės garantai šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Marketingo technologijos yra svarbūs įrankiai įmonėms, kurios siekia pagerinti savo verslo funkcijas ir būti pasiekiamos, 8f703c941f7dd47850572d0b25ca00e3-gdprlocks ir vertinamos klientų. Studentai pasirinkę šią programą ugdysis ne tik savo kūrybinį mąstymą, bet ir gilins technologijų žinias.“
Vilda Januškevičienė, VU Kauno fakulteto alumnė, AB „Swedbank“ Išvestinių finansinių priemonių vadybininkė
„Įmonės akcentuoja, kad verslo sėkmei svarbus holistinis požiūris – kai joje dirba specialistai, įgiję verslo sistemų, analitikos ir skaitmeninio marketingo žinių bei gebantys įgyvendinti inovatyvius projektus kūrybinėse tarptautinėse komandose. Todėl labai svarbu, kad jau studijų metais studentai išbandytų šiuolaikiškas verslo sistemas, interneto paslaugų kūrimo ar klientų duomenų analitikos įrankius, jog tarpdisciplininės žinios sustiprintų ir atskleistų jų kūrybiškumą.“
Živilė Valiukė, procesų vadovė įmonėje Continental (Lietuva), VU KnF alumnė
„Pastebėta, kad šiuolaikinėje rinkoje ypač paklausūs marketingo srities specialistai, gebantys analizuoti duomenis ir efektyviai bei kūrybiškai suderinti rinkodaros žinias su technologiniais sprendimais skaitmeninėje reklamos rinkoje. Todėl šioje studijų programoje studentai supažindinami ne tik su teorinėmis žiniomis apie e. marketingo strategijų planavimą, vykdymą ir valdymą skaitmeninėje erdvėje, bet ir su naujausiais įmonėse pasitelkiamais rinkodaros įrankiais, sprendiniais ir technologijomis , padedančiomis greičiau įgyvendinti išsikeltas užduotis bei sėkmingai konkuruoti verslo aplinkoje. Studentams aktualu ir tai, kad paskaitas ves dėstytojai, kurie taip pat dalijasi ekspertiniais patarimais su įmonėmis, kaupia tarptautinę patirtį, todėl yra ne tik teoretikai, bet ir praktikai.“
Doc. dr. Giedrius Romeika, Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto direktorius ir studijų programos dėstytojas
„Šiuolaikinis verslas vertina marketingą ne kaip išlaidas rinkodaros veikloms, o kaip investiciją, nešančią grąžą. Šio tikslo padeda siekti kūrybiškumas, šiuolaikiškas technologinis pasirengimas ir marketingo žinios, ugdančios gebėjimą įžvelgti, kokie produktai galėtų sudominti vartotojus skaitmeninėse ir realiose rinkose bei informuoti apie juos taiklia žinute.
Automatizuotas duomenų rinkimas ir išmani analizė padeda rasti optimalius sprendimus verslo ir tikslinės vartotojų auditorijos poreikiams tenkinti; pasitelkiant technologijas, sekamas marketingo reklaminių kampanijų poveikis vartotojų elgsenai skaitmeninėje erdvėje ir realiame išoriniame pasaulyje; technologijų žinios apjungia įvairius gebėjimus ir talentus, kad būtų realizuotos naujos, drąsios, vartotojams reikalingų produktų idėjos; dirbtinio intelekto, duomenų analitikos, natūralios kalbos, emocijų tyrimo technologijos, komunikavimas socialinių tinklų, mobiliųjų komunikacijų priemonėmis – tai žinios, suteikiančios įmonėms naujų galimybių.
Šiuo metu išryškėjo ir vis auga aukšto lygio tarpdalykinės marketingo technologijų srities (MarTech) specialistų, kurių ieško verslas, orientuotas tiek į vietinę, tiek į tarptautines rinkas, poreikis.“
Povilas Krikščiūnas, Hostinger International, Skaitmeninės rinkodaros specialistas
„Esu labai patenkinta šia studijų programa, nes teorinę medžiagą iškart pritaikome praktiškai: mokomės iš realių situacijų, kurios vyksta šiomis dienomis. Dėstytojai parengia naują, aktualią ir įtraukiančią medžiagą. Tai labai džiugina, nes norisi išgirsti kuo daugiau. Be to, studijų medžiaga suprantama jaunam žmogui, nėra monotonijos ir mokymosi atmintinai. Įdomu ir naudinga sužinoti, kaip atpažinti manipuliacijas žmogui kalbant derybų metu; kaip teisėtu būdu išgauti marketingo tyrimų duomenis, kaip juos apdoroti, pateikti.“
Jorė Bendinskaitė, studijų programos studentė
Daugiau skaitykite: https://www.knf.vu.lt/aktualijos/2842-studente-jore-bendinskaite-marketingo-technologiju-programos-metu-igytas-zinias-sekmingai-pritaikau-e-versle
Socialiniai partneriai
Socialiniai partneriai