dilijonaite_women_4cyber.jpgVilniaus universiteto Kauno fakultetas ir Women4Cyber Lietuvoje* jau pernai pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Puoselėjant bendrą tikslą – dalintis savo patirtimi ir ekspertinėmis žiniomis su kitais bendruomenės nariais, didinti susidomėjimą kibernetinio saugumo sritimi ir diskutuoti kibernetinio saugumo klausimais, Socialinių mokslų ir taikomosios informatikos instituto asistentė dr. Renata Danielienė bakalauro studijų programos Informacijos sistemos ir kibernetinė sauga (anglų k.) dalyko „Informacinės saugos vadyba ir rizikos valdymas“ programoje surengė susitikimą su Women4Cyber Lietuva nare Aušra Dilijonaite.

Aušra Dilijonaitė – fintech įmonės CISO (chief information security officer), patyrusi kibernetinio saugumo ir rizikos profesionalė, mentorė ir knygos „Digital forensics“ (apie skaitmeninę kriminalistiką) bendraautorė. Paskaitoje „Kibernetinės saugos rizikų valdymas: naudingi patarimai ir pavyzdžiai“ ji dalinosi savo patirtimi ir pavyzdžiais, kas svarbu kuriant rizikos valdymo programas, organizuojant procesus bei atliekant įvairių tipų rizikos vertinimus, įskaitant visos organizacijos, debesijos servisų, kritinės infrastruktūros, IT sistemų ir programų.

AA2023 m. birželio 12 d.

Vilniaus universiteto Kauno fakulteto taryba (toliau – Taryba) skelbia viešą konkursą Kauno fakulteto dekano (-ės) pareigoms užimti. 

Kauno fakulteto dekaną (-ę) (toliau – Dekanas (-ė)) Vilniaus universiteto statuto (toliau – Statutas), Vilniaus universiteto Kauno fakulteto nuostatų (toliau – Nuostatai) ir Kauno fakulteto dekano rinkimų tvarkos aprašo nustatyta tvarka slaptu balsavimu renka Taryba ir teikia skirti Rektoriui.

Dekano (-ės) statusą, įgaliojimus, atsakomybes, funkcijas reglamentuoja Statuto 28 straipsnio 4 dalyje, Nuostatų IV skyrius. 

Konkurse į Dekano (-ės) pareigas gali dalyvauti nepriekaištingos reputacijos asmenys, turintys mokslo laipsnį, turintys pedagoginės ir vadybinės patirties, Dekano (-ės) pareigų kadencijos pirmąją dieną dar nepasiekę įstatymų nustatytos pensinio amžiaus ribos, atitinkantys kamieninio padalinio vadovui Statute keliamus reikalavimus.

harmony park VU KNF teksteVilniaus universiteto Kauno fakulteto studijų programos Marketingas ir pardavimų vadyba antro kurso magistrantai ir dėstytojai kasmet kviečia bendradarbiauti smulkaus ir vidutinio dydžio verslo įmones: studentai, pasitelkę studijų metu įgytas žinias, teikia konkrečios įmonės prekės ženklo tobulinimo planą. 

Pernai savo prekės ženklo analizę jiems patikėjo UAB „SSPC Real Estate“, kuriai priklauso prekinis ženklas „Harmony Park“. Iki 2014 m. ši vieta buvo vadinama „Visuomenės harmonizavimo parku“, tačiau pasikeitus paklausai, kai parku susidomėjo šio pavadinimo nesuprantantys ir neištariantys užsienio svečiai, jis buvo pakeistas. 2014 metais profesionalų komanda sukūrė „Harmony Park“ prekės ženklą, tad kitais metais jam sukaks 10 metų.

„Labai svarbu suprasti, kad prekės ženklas nėra tik tai, ką matome žvilgtelėję į logotipą. Prekės ženklas – tai įmonės vizitinė kortelė potencialiam prekės ar paslaugos vartotojui. Nuo jo sukurto įspūdžio priklauso galimybės įsitvirtinti rinkoje, tad prekės ženklo atpažįstamumas bei siekis tapti dažniau įsigyjama preke ar paslauga – jo varomoji jėga,“ – sako Vilniaus Universiteto Kauno fakulteto dėstytojas dr. Giedrius Romeika. Jis džiaugiasi, kad verslai vis dažniau tokių sprendimų kreipiasi į profesionalus, kurie geba įvertinti daugybę jo naudojimo sąlygų. Kuriant patiems, daug laiko ir pinigų kainuotų bandymai ir mokymasis iš klaidų.

Untitled design 23„Įstojusi negalvojau, kad anglų kalboje yra tiek daug klodų, kad yra dar tiek daug dalykų, kurių apie šią kalbą nežinojau,“ – teigia Dovilė Jonikaitė, anglų ir kitos užsienio kalbos (švedų) studentė. Daugiau apie jos patirtis VU Kauno fakultete skaitykite interviu. 

Kuo ši studijų programa yra išskirtinė ir kodėl pasirinkote būtent ją? 

 Ši studijų programa yra išskirtinė tuo, kad joje galima mokytis ne tik švedų, bet ir anglų kalbą. Nuo mažens gyvenu Kaune, todėl norėjau čia studijuoti, o VU KnF buvo tam puiki vieta.  

Kokiomis savybėmis turi išsiskirti žmogus studijuojanti šioje programoje?  

Manau, kad kantrumu, kruopštumu ir noru nuolat išmokti kažko naujo bei plėsti žinias.  

Kuri kalba – anglų ar švedų Jums asmeniškai atrodo įdomesnė ar perspektyvesnė? Kodėl?  

Švedų. Ši kalba man labai patinka ir yra be galo įdomi. Manau, kad abi kalbos – tiek švedų, tiek anglų – yra gana perspektyvios, o labiau patinka švedų, nes tai yra nauja kalba mano gyvenime, ir apskritai – šios šalies kultūra mane labai žavi.  

Untitled design 22Lietuvių filologijos ir reklamos studijų programos studentė Samanta Urbonienė: „Studijos praplėtė mano požiūrį į kalbą, supratau ir praktiškai įsitikinau, kiek daug pakeisti gali vos vienas žodis.“, - daugiau apie lietuvių filologiją ir reklamą kviečiame skaityti interviu su studente. 

Kaip ir kodėl pasirinkote būtent Lietuvių filologijos ir reklamos studijų programą?

Jau nuo mažens buvau tikra, kad ateityje veiksiu ką nors, kas yra susiję su gimtąja kalba. Išgirdus puikius atsiliepimus apie šią studijų programą iš pažįstamų studentų, neliko jokių abejonių, kur studijuosiu.

Kokiais dalykais ar išskirtinumais labiausiai džiaugiatės savo studijų programoje?

Visų pirma, be galo nustebino dėstytojai - jie ne tik savo srities profesionalai, bet ir labai nuoširdūs žmonės, kuriantys draugišką, šiltą atmosferą. Tokioje aplinkoje gera studijuoti. Taip pat džiugina šios studijų programos įvairiapusiškumas. Mes ne tik kuriame tekstus, analizuojame literatūros kūrinius, giliname filologijos žinias, bet ir atliekame audiovizualinio vertimo užduotis. Įgyjame ir rinkodaros žinių, kurias pritaikome kurdami reklamas. Taigi nuobodu nebūna!